Skoda nu s-a jucat cu faceliftul lui Superb, nava amiral a cehilor trebuie să performeze, iar grupul VW a aruncat toate găselnițele lui Passat facelift pentru a crea un produs matur, gata pentru a doua jumătate a carierei.
Inginerii sunt mândri de noile blocuri optice LED Matrix ce poate menține faza lungă mereu activă fără a orbi restul participanților la trafic folosind o cameră de luat vederi montată în parbriz ce monitorizează mediul constant mediul înconjurător. Acestea au o multitudine de moduri de rulare, în funcțiile de condițiile de trafic și emblemele „Skoda Crystal Lighting” în carcasele sale. Stopurile au și ele un design nou, iar semnalizările LED sunt acum dinamice.
În ceea ce privește exteriorul, designerii nu au făcut experimente majore, mașina e ușor de recunoscut ca fiind o Skoda și ușor de recunoscut ca fiind un Superb. Jantele de 18″ sau 19″ au primit desene noi, iar pe spate scrie mare acum SKODA.
Cine va alege versiunea de top, Laurin & Klement va primi un exterior răsfățat cu elemente cromate, jante Propus Aero de 18″ și amortizoarele adaptive Dynamic Chassis Control în standard.
Continuarea articolului pe Super Speed TV.